با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ خدمات دندانپزشکی فرهنگیان توسعه می‌یابد
زیارت عاشورا

خبرگزاری فرهنگیان:

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر که طی یک ماه آینده با تعدادی مراکز درمانی خاص قرارداد منعقد می‌کنیم، گفت: این مراکز به صورت ویژه از صفر تا صد هزینه‌های درمانی بیماران خاص را تقبل می‌کند.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد بطحایی در جلسه پرسش و پاسخ که در سومین روز از سی‌ودومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش برگزار شد، درباره بیمه طلایی فرهنگیان گفت: با هدف افزایش کیفیت خدمات بیمه تکمیلی، امسال روش جدیدی را در دستور کار قرار دادیم و براساس آن بیمه تکمیلی به روش صندوقی به اجرا در آمد و بیمه آتیه‌سازان حافظ تنها به عنوان کارگزار با ما همکاری دارد.

وی افزود: این روش که به صورت آزمایشی شروع شده تا مهرماه ادامه می‌یابد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر که طی یک ماه آینده با تعدادی مراکز درمانی خاص قرارداد می‌بندیم، گفت: این مراکز به صورت ویژه از صفر تا صد هزینه‌های درمانی بیماران خاص را تقبل می‌کند.

بطحایی ادامه داد: خدمات دندانپزشکی حلقه مفقوده‌ای است که به جهت هزینه‌های بالا نتوانستیم آن را در بیمه تکمیلی پیش‌بینی کنیم اما برنامه جدیدی را مدنظر داریم که تا یک ماه آینده جزییات آن مشخص می‌شود و براساس آن درمانگاه‌های فرهنگیان از لحاظ دندانپزشکی تجهیز می‌شوند. امیدواریم بتوانیم از محل بیمه تکمیلی نیز بخشی از خدمات دندانپزشکی فرهنگیان را پوشش بدهیم.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که تکلیف کارمندان و پرسنل اداری وزارتخانه با اجرای طرح رتبه‌بندی چه می‌شود؟ و اگر با اجرای رتبه‌بندی اجرای بند 10 ماده 68 (افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان) به تاخیر بیفتد، اجرای رتبه‌بندی نیز به تاخیر می‌افتد لذا با مشکل نگهداشت نیروی اداری چه باید کرد؟ گفت: رتبه‌بندی که ابلاغ شد، آن را برای همه مشمولان اجرایی می‌کنیم و اگر ماده 68 هم اجرا شود، انتخاب را به خود کارمند واگذار می‌کنیم که مشمول رتبه‌بندی شود یا بند 10 ؟.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:, | 18:39 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |